Analyyttista johtamista
Analyyttinen ote asiakkaisiin ja asiakaskunnan rakenteeseen on yhä tärkeämpää.
Sinulle kertyy tietoa asiakkaan ostamista tuotteista joka Melban CRM:ssä yhdistyy asiakkaiden aktivit.
Tämä auttaa kohdistamaan resursseja niihin asiakkaisiin, joissa piilee eniten mahdollisuuksia.

Me autamme sinua saamaan asiakkaita kasvu-uralle
Pankki on yksi ohjelmistomme työkaluista, jonka avulla saat yhdistettyä oman datasi ulkoiseen dataan.
Asiakaskokemuksen mittaaminen on puolestaan yksi asiakashallinnan palveluistamme.
Kaikki olennainen data analysointia varten yhdessä ohjelmistossa.
Asiakkaita kasvu-uralle
Pankki on johdon työkalu. Sen avulla johdat niin asiantuntijoiden kuin myynnin kohdentamista. Tavoitteena yhä paremmat asiakkuudet.
Asiakaskokemus - olennainen osa asiakkuuden hallintaa
Asiakkaiden ja oman henkilöstön kuuntelu on erinomainen tapa selvittää vahvuuksia ja kehittämiskohteita.
Focus asiakkuuden kasvattamisessa
Suoramyynnin asiakkaat ovat sekä tärkeitä, että osaamisemme suhteen vaativia. Myynnin ohjaamisessa on jatkuvasti mietittävä uusia keinoja, jotta me voimme tarjota mahdollisimman paljon lisäarvoa asiakkaillemme, kertoo myyntijohtaja Stefan Backman Lapp Automaatiosta.
Case
Focus asiakkuuden kasvattamisessa
Suoramyynnin asiakkaat ovat sekä tärkeitä, että osaamisemme suhteen vaativia. Myynnin ohjaamisessa on jatkuvasti mietittävä uusia keinoja, jotta me voimme tarjota mahdollisimman paljon lisäarvoa asiakkaillemme, kertoo myyntijohtaja Stefan Backman Lapp Automaatiosta.