Analyzi

Jokaisesta asiakkaasta on tehtävissä parempi ja kauniimpi

  • Seuraamalla asiakkaan kehittymistä
  • Hyödyntämällä muutostilanteet
  • Antamalla analysointityökalu jokaiselle myyjälle

Asiakkaat vai prospektit
-
kumman analysointi kiinnostaa enemmän

Kattavasta markkinatuntemuksesta kilpailuetua

Analyzin avulla voit seurata sekä asiakas- että prospektisalkkuusi kuuluvia yrityksiä.
Omien asiakkaiden analysointiin riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset.
Prospektisalkkuusi me taas voimme luoda rekisterin asiakasprofiilinne avulla. Kuinka moni teillä seuraa herkeämättä asiakkaita?

Analyzi piirtää ajantasaisen kuvan asiakaskuntanne rakenteesta ja kertoo missä segmenteissä yrityksenne menestyy.

Useat rakennetta kuvaavat tiedot – kuten yrityskoko, toimiala ja sijainti – yhdistyvät halutessanne Analyzissa omaan asiakastuntemukseenne.

Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi analysoitua asiakaskuntasi rakenteen.

Asiakaskunnan rakenne

Myynnin kohdentamisella helpommin tuloksia

Pysy asiakkaan kasvussa mukana

Helpoin kauppa tulee nykyasiakkaista

Analyzi seuraa asiakkaasi kasvua. Liikevaihdon muutos ja henkilöstön kasvu ovat hyviä merkkejä teidänkin kannaltanne.
Olisi mielenkiintoista seurata kasvaako teidän laskutuksenne heidän mukanaan. Tunnettua on, että vanhalle asiakkaalle on helpompi myydä kuin uudelle.
Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi kasvuluvut.

Analyzi seuraa, onko asiakkaasi vahvuuteen tullut uusia, teille tärkeitä henkilöitä.
Uudet päättäjät tekevät usein muutoksia jotka luovat uusia bisnesmahdollisuuksia. Hyödynnä ne jotta ne eivät muodostu kannaltanne uhkaksi.
Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi tuoreimmat tiedot uusista henkilöistä.

Uusi päättäjä - mahdollisuus vai uhka

Hyödynnä muutos

Kriisinhallinta

Analyzi seuraa myös ei-toivottuja tapahtumia

Riskiluokituksen heikkeneminen ja selvitystilan alkaminen ovat osa asiakkuuden elinkaarta.
Analyzi näyttää myös ne ikävät tapahtumat joihin teidän tulisi reagoida.
Heti kun asiakkaidenne y-tunnukset on luettu ohjelmistoon sisään, saat välittömästi listan yrityksistä joiden toiminta on lakannut tai esimerkiksi konkurssi on alkanut.

Hinta, jolle saat varmasti vastikkeen jos yksikin asiakas saadaan kasvupolulle!

140€/kuukausi

Ei rajoituksia käyttäjämäärissä
Anna kaikille asiakasvastuullisille tunnukset palveluumme

  • Laskutus 12 kk:n välein
  • Irtisanomisaika 1 kk

295€/startti

Viemme asiakaskuntanne y-tunnukset ohjelmistoon
Asiakkaan segmenttitiedot mukaan.

  • Seuraava y-tunnusten ja segmenttitietojen vienti palveluun maksaa 35 €
jukka

Jukka Järvinen

045 132 6144
jukka.jarvinen@melbadigital.fi