Asiakas kasvupolulle

Tunnista parhaat mahdollisuutesi onnistua

  • Seuraamalla asiakkaan kehittymistä
  • Hyödyntämällä muutostilanteet
  • Antamalla analysointityökalu jokaiselle myyjälle

Asiakkaat vai prospektit
-
kumman analysointi kiinnostaa enemmän

Uuden asiakkaan löytäminen ei ole koskaan ollut näin helppoa

  • Analyzin avulla voit seurata sekä asiakas- että prospektisalkkuusi kuuluvia yrityksiä
  • Omien asiakkaiden analysointiin riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset
  • Prospektisalkkuusi me taas voimme luoda rekisterin asiakasprofiilinne avulla. Kuinka moni teillä seuraa herkeämättä asiakkaita?

Asiakaskunnan rakenne

Myynnin kohdentamisella helpommin tuloksia

  • Analyzi piirtää ajantasaisen kuvan asiakaskuntanne rakenteesta ja kertoo missä segmenteissä yrityksenne menestyy
  • Useat rakennetta kuvaavat tiedot – kuten yrityskoko, toimiala ja sijainti – yhdistyvät halutessanne Analyzissa omaan asiakastuntemukseenne
  • Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi analysoitua asiakaskuntasi rakenteen

Pysy asiakkaan kasvussa mukana

Helpoin kauppa tulee nykyasiakkaista

  • Analyzi seuraa asiakkaasi kasvua. Liikevaihdon muutos ja henkilöstön kasvu ovat hyviä merkkejä teidänkin kannaltanne
  • Olisi mielenkiintoista seurata kasvaako teidän laskutuksenne heidän mukanaan. Tunnettua on, että vanhalle asiakkaalle on helpompi myydä kuin uudelle
  • Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi kasvuluvut

Uusi päättäjä - mahdollisuus vai uhka

Hyödynnä muutos

  • Analyzi seuraa, onko asiakkaasi vahvuuteen tullut uusia, teille tärkeitä henkilöitä
  • Uudet päättäjät tekevät usein muutoksia jotka luovat uusia bisnesmahdollisuuksia. Hyödynnä ne jotta ne eivät muodostu kannaltanne uhkaksi
  • Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi tuoreimmat tiedot uusista henkilöistä

Kriisinhallinta

Analyzi seuraa myös ei-toivottuja tapahtumia

  • Riskiluokituksen heikkeneminen ja selvitystilan alkaminen ovat osa asiakkuuden elinkaarta
  • Analyzi näyttää myös ne ikävät tapahtumat joihin teidän tulisi reagoida
  • Heti kun asiakkaidenne y-tunnukset on luettu ohjelmistoon sisään, saat välittömästi listan yrityksistä joiden toiminta on lakannut tai esimerkiksi konkurssi on alkanut

140€/kuukausi

Ei rajoituksia käyttäjämäärissä
Anna kaikille asiakasvastuullisille tunnukset palveluun

  • Laskutus 12 kk:n välein
  • Irtisanomisaika 1 kk

295€/startti

Viemme asiakaskuntanne y-tunnukset ohjelmistoon
Asiakkaan segmenttitiedot mukaan

  • Seuraava y-tunnusten ja segmenttitietojen vienti palveluun maksaa 35 €