Asiakas kasvupolulle

Tunnista parhaat mahdollisuutesi onnistua

  • Seuraamalla asiakkaan kehittymistä
  • Hyödyntämällä muutostilanteet
  • Antamalla analysointityökalu jokaiselle myyjäll

Tutustu kesädiiliin

Valmistaudu nyt jo syksyyn ja pistä työkalut kuntoon. Kumpaan suuntaan Sinä panostat elokuussa?

Yksi uusi asiakas päivässä

vai

Nykyiset asiakkaat kasvupolulle

Asiakkaat vai prospektit
-
kumman analysointi kiinnostaa enemmän

Uuden asiakkaan löytäminen ei ole koskaan ollut näin helppoa.

Analyzin avulla voit seurata sekä asiakas- että prospektisalkkuusi kuuluvia yrityksiä.
Omien asiakkaiden analysointiin riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset.
Prospektisalkkuusi me taas voimme luoda rekisterin asiakasprofiilinne avulla. Kuinka moni teillä seuraa herkeämättä asiakkaita?

Asiakaskunnan rakenne

Myynnin kohdentamisella helpommin tuloksia

Analyzi piirtää ajantasaisen kuvan asiakaskuntanne rakenteesta ja kertoo missä segmenteissä yrityksenne menestyy.
Useat rakennetta kuvaavat tiedot – kuten yrityskoko, toimiala ja sijainti – yhdistyvät halutessanne Analyzissa omaan asiakastuntemukseenne.
Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi analysoitua asiakaskuntasi rakenteen.

Pysy asiakkaan kasvussa mukana

Helpoin kauppa tulee nykyasiakkaista

Analyzi seuraa asiakkaasi kasvua. Liikevaihdon muutos ja henkilöstön kasvu ovat hyviä merkkejä teidänkin kannaltanne.
Olisi mielenkiintoista seurata kasvaako teidän laskutuksenne heidän mukanaan. Tunnettua on, että vanhalle asiakkaalle on helpompi myydä kuin uudelle.
Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi kasvuluvut.

Uusi päättäjä - mahdollisuus vai uhka

Hyödynnä muutos

Analyzi seuraa, onko asiakkaasi vahvuuteen tullut uusia, teille tärkeitä henkilöitä.
Uudet päättäjät tekevät usein muutoksia jotka luovat uusia bisnesmahdollisuuksia. Hyödynnä ne jotta ne eivät muodostu kannaltanne uhkaksi.
Analyzille riittää, kun siihen luetaan sisään asiakkaidenne y-tunnukset. Saat välittömästi käyttöösi tuoreimmat tiedot uusista henkilöistä.

Kriisinhallinta

Analyzi seuraa myös ei-toivottuja tapahtumia

Riskiluokituksen heikkeneminen ja selvitystilan alkaminen ovat osa asiakkuuden elinkaarta.
Analyzi näyttää myös ne ikävät tapahtumat joihin teidän tulisi reagoida.
Heti kun asiakkaidenne y-tunnukset on luettu ohjelmistoon sisään, saat välittömästi listan yrityksistä joiden toiminta on lakannut tai esimerkiksi konkurssi on alkanut.

140€/kuukausi

Ei rajoituksia käyttäjämäärissä
Anna kaikille asiakasvastuullisille tunnukset palveluun

  • Laskutus 12 kk:n välein
  • Irtisanomisaika 1 kk

295€/startti

Viemme asiakaskuntanne y-tunnukset ohjelmistoon
Asiakkaan segmenttitiedot mukaan

  • Seuraava y-tunnusten ja segmenttitietojen vienti palveluun maksaa 35 €