Analyzi ohjelmisto on sulautettu uuden Pankki ohjelmistomme osaksi.
--> tutustu Pankkiin tästä
Jokaisessa asiakkaassa piilee mahdollisuuksia
Analyzi on johdon työkalu.
Sen avulla johdat niin asiantuntijoiden kuin myynnin kohdentamista.
Tavoitteena yhä paremmat asiakkuudet.
Katso miten Analyzi toimii
Varaa esittely
Lupaamme konkreettista arvoa. Joskus löydämme sinulle uuden asiakkaan. Toisella kertaa saat idean asiakashallintaan tai asiakkaan palautteen tuoreena.
Hinta max. 0 euroa,
mutta hyöty voi olla rajaton.
Yksi näkökulma lisää
Analyzissa oma asiakasdatanne yhdistyy yrityksistä kertoviin ulkoisiin tunnuslukuihin ja taustatietoihin. Se tuo kaivatun - out of the box - näkökulman onnistumisen analysointiin.
Tekijöitä onnistumisen
taustalla
Asiakasrakenne on merkittävimpiä syitä onnistumisen ja epäonnistumisen välillä. Sitä kannattaa analysoida jokaisella markkina- ja myyntialueella.
Tiukkaa analysointia ja konkreetista johtamista
Analysoinnista tekee mukavan se, että jokaisen raportin muodostaa joukko yrityksiä.
Se luo upeat mahdollisuudet johtaa kasvua ja kehitystä yksi asiakas kerrallaan.
Sieltähän se kaivattu muutos tai tulosparannus lähtee.
Valitse itsellesi helppokäyttöinen työkalu jossa yhdistyy oma asiakasdatanne ulkoiseen informaatioon.
Muutos on mahdollisuus
Analyzi seuraa, onko asiakkaasi vahvuuteen tullut uusia, teille entuudestaan tuntemattomia avainhenkilöitä.
He tekevät usein muutoksia, jotka luovat uusia bisnesmahdollisuuksia. Hyödynnä muutos ja väistä sen mahdollinen uhka.
Konkreettista johtamista
Analyzi on konkreettinen johtamisen työkalu. Jokaisen analyysin ja raportin takana on joukko yrityksiä. Yrityksiä, joihin haluat että myynti panostaa tai yrityksiä, joiden kohdalla palvelukonseptia tulisi muotoilla uudelleen.
Analyzi johtamisessa
Vinkkejä myynnille
Seuraa kerran kuukaudessa tapahtuvia muutosraportteja ja vinkkaa myyjille, jos asiakkaissa on tapahtunut olennaisia muutoksia. Avainhenkilöissä tapahtuneet muutokset on aina kiinnostavia.
Luo uusia segmenttejä
Luo Analyzin avulla uusia segmenttejä, joista sinun on helppo keskustella organisaation kanssa. Vain mielikuvitus on rajana. Jo pelkällä segmentin nimellä voit viestittää, miten haluat siihen kuuluvia yrityksiä käsiteltävän.
Rakenna myyntialueita
Analyzilla rakennat helposti tasapainoisia myyntialueita, olivat ne sitten alue- tai toimialalähtöisiä. Analyzi näyttää helposti millainen on kunkin alueen yritysten volyymi.