Asiakaskokemuksen mittaaminen - merkittävä osa asiakashallintaa
Asiakkaan kuuntelu on erinomainen tapa selvittää asiakkaidenne kokemuksia teidän osaamisesta, tuotteista ja palveluista.
Teidän tarpeenne ohjaavat asiakaskokemuksen mittausmenetelmiä ja - tekniikkaa sekä - ajankohtaa.
Asiakaskokemuksen mittaaminen on elintärkeä osa asiakashallintaa, siksi se on osa Melban CRM-ratkaisua.
Varaa esittely
Me haluamme näyttää sinulle miten asiakaskokemusta mitataan. Näytämme sen sinulle konkreettisesti kuuntelemalla muutaman asiakkaasi kokemuksia teistä.
Asiakaskokemus kehittyy kriisienkin keskellä
Asiakaskokemuksen jatkuva mittaaminen on merkittävä osa strategian suunnittelua.
Asiakaskokemusmittaus huojentamassa henkilöstön mieltä
Asiakaskokemuksen rinnalla on syytä kuunnella myös henkilöstöä.
Blog
ASIAKASKUUNTELULLA IDEOITA ASIAKKAILTA
“Tapasin hiljattain asiakkaani, joka muistutti heidän palveluliiketoimintansa alkujuurista. Kaikki lähti liikkeelle eräästä heidän merkittävästä asiakkaastaan, joka soitti ja pyysi asiakastani selvittämään kuinka monta trukkia he oikein omistivat. Kuka olisi uskonut, että tällaisen tiedon hallinta voikin olla toimittajalle uuden palvelukonseptin alku? Kyllä, asiakkaat olivat valmiita maksamaan siitä…"
Valikoitu
KUN YLEISKUVA ASIAKKAISTA RIITTÄÄ
2 700€
25 haastattelua
Tulokset pilvipalvelussa
Tulosten etä-purkutilaisuus
Laaja
ASIAKKAITA ERILAISISTA SEGMENTEISTÄ
4 700 - 6 900 €
50/100 haastattelua
Analysointi taustamuuttujilla
Tulosten etä-purkutilaisuus
Kattava
ASIAKKAAT JA HENKILÖSTÖ