Myyntiä vauhdittavat ohjelmistot
Mietimme jatkuvasti, millainen on ohjelmisto, joka ymmärtäisi asiakkuuden elinkaaren kokonaisuutena.
Miten tukisimme parhaalla mahdollisella tavalla niitä tehtäviä, jotka jokaisella myyjällä on:
– vastuu nykyisten asiakkaiden hoitamisesta
– uusien asiakkaiden systemaattinen etsintä
Tutustu ohjelmistojen toimintaan videoiden avulla
Varaa aika etäesittelyyn
Varaa aika kalenteristani, niin kerron Melban ohjelmistoista.
Helppokäyttöisten ominaisuuksien lisäksi on rakennettu toimintoja, joiden avulla tuotamme sinulle asiakashallitaan liittyviä palveluita.
Myyjien käyttöön suunnattu helpoin mahdollinen ohjelmisto uusien asiakkaiden löytämiseksi.
Tehdyn työn analysointi. Näet asiakaskunnan rakenteen ja missä menestytään.
Tehdyn työn analysointi. Näet asiakaskunnan rakenteen ja missä menestytään.
KOKONAISUUS ON
OSIENSA SUMMA
Mielestämme asiakkuuden elinkaaren hallinta (CRM) alkaa pitkäjänteisestä etsimisestä ja löytämisestä.
Mutta aina ei etsitä uusia asiakkaita – pääsääntöisesti etsitään kasvumahdollisuuksia nykyasiakkaista.
Olemme rakentaneet ohjelmistoista kokonaisuuden jossa jokainen ohjelmisto on itsessään kiinnostava ja ratkaisee selvän tarpeen. Mutta ohjelmistojen yhteiskäytöllä toteutuu suuri mahdollisuus niin nykyisten asiakkaiden hallintaan kuin uusien asiakkaiden löytämiseen.
Uusia asiakkaita
Kehitimme mahdollisimman yksinkertaisen työkalun myyjän itsenäistä asiakashankintaa ajatellen.
Mikään ei ole helpompi tapa löytää uusia samankaltaisia asiakaita kuin käyttää nykyisen asiakkaan nimi hakuehtona.
Asiakkaita
kasvupolulle
Vaikka olisin kuinka aktiivinen nykyisten asiakkaideni hoitamisessa, kaipaan työkalua joka avaa silmäni – joskus asiakkaani kasvulle, toisinaan muille kiinnostaville muutoksille.
Tavoitteeni voisi olla yksinkertainen – saada yksi asiakkaistani kuukaudessa kasvupolulle.
Kohderyhmä-
hallintaa
Kohderyhmässä valinta voi olla vaikea päätös. Mikä on positiomme valitussa joukossa. Erityisen kiinnostavaa olisi löytää meille tuntemattomat yritykset.