Liidien hankinta ruokkii kasvua
Liidien hankinta on hyvä tapa ruokkia kannattavaa kasvua. Palkitse myyntihenkilöstö hyvillä liideillä ja pidä heidät kiireisinä. Kun palkkaat uusia myyjiä, liidit auttavat heidät nopeammin tuloksellisiksi. Hyvillä liideillä on myös selkeä kyky motivoida ja innostaa konkareita.

Meidän mottomme - yhtään liidiä ei hukata - tarkoittaa sitä, että me varmistamme liidin hyvän hoidon
Melba Digitalin liidikonsepti on pitkälle hiottu, joten järjestämme sinulle mieluusti työnäytteen.
Rekisteri
Rekisteri on konseptimme kovinta ydintä. Sellaista et muualta saa.
Sen lisäksi, että se perustuu kattavaan ja Suomen Asiakastieto Oy:n ylläpitämään asiakaspankkimme, me myös täydennämme ja ylläpidämme sitä tarpeidenne mukaisesti.
Tulosten valossa tavoitamme sähköpostilla n. 96 % päättäjistä.
Oma liidi-assistentti
Sinulla ei ole ikinä ollut omaa liidi-assistenttia.
Hän on ainutlaatuinen apu jokaiselle myyjälle.
Hän kartoittaa yritysten tarpeet, etsii liidejä ja lähettää ne myyjille tuoreeltaan.
Liidi-Assistentti vastaa tärkeimmästä osasta konseptiamme. Yhtään liidiä ei hukata, sillä hän hoivaa niitä kuin kukkaa kämmenellä.
Muuten, ei hän anna sinunkaan unohtaa hyvää liidiä.
Järjestetään työnäyte
Me panostamme pitkäaikaiseen yhteistyöhön, joten aloitetaan se heti aidolla työnäytteellä.
Me etsimme teille kahden tunnin ajan liidejä yhteisesti sovitusta kohderyhmästä.
Pääset siis tutustumaan käytännössä siihen, mitä tuleman pitää.
Pidetään peukkuja, että löydämme ainakin yhden liidin sen aikana. Kerran löysimme viisi!
Markkinointiviestintä
Sähköpostimarkkinointi on olennainen osa konseptiamme.
Sitä voidaan mitata luotettavasti ja sillä saadaan aikaan tuloksia.
Onnistumme erittäin hyvin globaaleilla mittareilla mitattuna.
Eikä vähiten siksi, että sisältö suunnitellaan kohderyhmän mukaiseksi - suoraviivaisesti ja tehokkaasti.
Tiedonhallintaa ja analyyseja
Melba CRM on konseptimme keskiössä. Liidien hankinta, niiden jakelu myyjille ja tulosten analysointi on Melba CRM:n heiniä.
Teille se ei tuo käyttämisen velvoitetta, mutta tiedonhallinnan ja analysoinnin kautta se luo turvallisuutta ja ennen kaikkea läpinäkyvyyttä.
Melba CRM voi hyvin istahtaa teidänkin crm-ohjelmistoksi!
Aktiivinen asiakaspalvelu johti yllättäviin tuloksiin
Syntyi kovia ja yllättäviä tuloksia kun panostimme tuleviin rakentajiin heti alkumetreillä. Case Jämerä Kivitalot on kiinnostava esimerkki millaista on tuloksekas yhteistyö.
Case
Aktiivinen asiakaspalvelu johti yllättäviin tuloksiin
Syntyi kovia ja yllättäviä tuloksia kun panostimme tuleviin rakentajiin heti alkumetreillä. Case Jämerä Kivitalot on kiinnostava esimerkki millaista on tuloksekas yhteistyö.