Palveluviritteinen CRM talo
Palveluviritteinen CRM talo tarkoittaa että teemme monet asiat puolestasi. Pala palata rakennamme yhdessä toimiva CRM konaisuus.
Asiakkuustyöskentely eli CRM muodostuu yrityksen tietoa tuottavista toimintatavoista, fiksuista asiakashallintaa tukevista palveluistamme sekä tietenkin CRM-ohjelmistosta.
Me ajattelemme asiaa samoin kuin sinä - asiakkuuden elinkaari on se kokonaisuus, jota tulee hallita.

Selainpohjainen crm-ohjelmisto suomalaisella palvelimella, josta voit valita haluamasi ominaisuudet. Se tarkoittaa helppoutta ja käyttömukavuutta.
Melba Asiakaspankkia hyödynnät kaikissa ratkaisuissamme. Tällaista tietopalvelun ja ohjelmiston liittoa et saa muualta.
Jokaisen b2b-myyjän työkalu, jossa uuden asiakkaan löytäminen on tehty mahdollisimman helpoksi.
Kohderyhmähakuihin erikoistunut Gruppo on johdon ehdoton apuväline. Se ei pelkästään löydä kiinnostavia kohderyhmiä, vaan analysoi myös markkinatietämystänne.
KOKONAISUUS ON
OSIENSA SUMMA
Mielestämme asiakkuuden elinkaaren hallinta (CRM) alkaa pitkäjänteisestä etsimisestä ja löytämisestä.
Mutta aina ei etsitä uusia asiakkaita – pääsääntöisesti etsitään kasvumahdollisuuksia nykyasiakkaista.
Olemme rakentaneet ohjelmistoista kokonaisuuden jossa jokainen ohjelmisto on itsessään kiinnostava ja ratkaisee selvän tarpeen. Mutta ohjelmistojen yhteiskäytöllä toteutuu suuri mahdollisuus niin nykyisten asiakkaiden hallintaan kuin uusien asiakkaiden löytämiseen.
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja hallinta on yksi keskeisimpiä palveluitamme. Meillä on hyvä kattaus mittausmenetelmiä ja - teknologiaa.
Asiakkuuden elinkaari alkaa uuden asiakkaan löytämisestä. Me olemme hioneet liidinhankinnan palvelukonseptin palaset kohdalleen.
Analyzi on johdon työkalu.
Sen avulla johdat niin asiantuntijoiden kuin myynnin kohdentamista.