• Sinun CRM
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu ->
      • FAQ – asiakaskuuntelu
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
    • Tietosuojaseloste
  • Yritys
  • MD Blogi
  • en_GB
Melba Digital Oy > Palvelut > Melba CRM
Ota yhteyttä
Melba Digital Oy > Palvelut > Melba CRM
Ota yhteyttä
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
Melba Digital Oy > Palvelut > Melba CRM
Ota yhteyttä

Millainen on Melba CRM

Melba CRM - kokeneiden henkilöiden kehittämä ohjelmisto. Siihen on helppokäyttöisten ominaisuuksien lisäksi rakennettu hienoja toimintoja.
Näiden avulla tuotamme sinulle tehokkaasti asiakashallinnan eri osa-alueiden palveluita.
Melba CRM on siten paljon enemmän kuin ohjelmisto.


Lupaamme kaksi asiaa:
- Ensiksi, Melba CRM tuo paljon enemmän hyötyjä kuin se edellyttää toimenpiteitä käyttäjiltään.
- Toiseksi, meidän kanssa on helppo tehdä yhteistyötä.

Youtube - CRM kanava
Pyydä yhteydenotto

Varaa aika etäesittelyyn

Varaa aika kalenteristani, niin näytän miten Melba CRM tehostaa teidän liiketoimintaanne.

Jukka
Jukan kalenteriin

Fleetin hallinnalla lisämyyntiä

Fleet on Melba CRM:n keskeisiä työkaluja. Sen keskeisin tehtävä on hallita asiakkaille toimitettuja tuotteita. Tärkein tavoite on helpottaa jälkimarkkinointi ja luoda edellytykset lisämyynnille. Asiakkaillenne hyöty näkyy nopeampana asiakaspalveluna ja lyhyempinä käyttökatkoksina.

Uusien asiakkaiden löytämistä

CRM on koti asiakkaiden tiedoille. Mitä helpommin tiedot saadaan ohjelmistoon, sitä motivoituneempia ovat ohjelmiston käyttäjät.
Melban CRM sisältämä Pankki työkalulla löytyy yrityksen perustiedot saa jopa ilmaiseksi ja ilman tallentamisen vaivaa. Pankista voit myös louhia itsellesi systemaattisesti uusia asiakkaita.

Melban CRM:lla on selkeä focus

Lisämyynnin tehostaminen ja uusien asiakkaiden hankinnan helpottaminen on Melban CRM:n keskiössä.
Näiden avulla tuotetaan crm-ohjelmiston paras hyötysuhde.
Hyötysuhteen laskennassa on aina mukana alkuinvestointi, käyttökulut ja henkilöstön panos.
Edellisen lisäksi syntyy merkittävä hyöty asiakastiedon keskittämisestä, sekä tiedon tallentamisen helppoudesta joka on Melban CRM:ssä viety uudelle tasolle.

Asiakasrekisteri on yrityksen tärkeintä omaisuutta

Asiakasrekisteri on paljon enemmän kuin yrityksiä ja päättäjiä.
Sen keskeisin hyöty löytyy uuden bisneksen luomisesta.

lue lisää täältä...

Blog

Asiakasrekisteri on yrityksen tärkeintä omaisuutta.

Asiakasrekisteri on paljon enemmän kuin yrityksiä ja päättäjiä.
Sen keskeisin hyöty löytyy uuden bisneksen luomisesta.

lue lisää täältä...

Keskitetty asiakastietämys

Asiakkaiden kanssa työskentelee yhä enemmän ihmisiä. Sen takia CRM-ohjelmiston hankinnan yksi motiiveista on asiakastiedon keskittäminen ja jakaminen. Se kaikki tähtää parempaan asiakaspalveluun ja tuloksekkaampaan toimintaan.

Eteinen - yhteys kalenteriin ja meiliin

Valtaosa asiakkaiden ja henkilöstönne välisestä kommunikaatiosta käydään sähköpostitse. Niiden olennainen sisältö on helppo siirtää Melban CRM-ohjelmistoon. Aivan samoin kuin kalenteriin tehdyt merkinnät.

Asiakashallinnan palvelut

Asiakaskokemus

Mikä onkaan lähempänä asiakashallintaa kuin asiakaskokemuksen mittaaminen. Melballa on lähes sata asiakasta, joille CRM on yhtä kuin Asiakaskokemus.

Liidinhankinta

Uuden asiakkaan löytäminen on kovaa hommaa ja siihen on syytä olla hyvät menetelmät. Meillä on ne kaikki - Asiakaspankki, viestintä ja sinulle nimetty myyntikoordinaattori.

Rekisterihuolto

Asiakas- ja markkinointirekisterin huollolle määritellään jo GDPR-asetuksilla kovat vaatimukset. Melba CRM:ssä on siihen hyvät työkalut ja osaavaa palvelua.

Melba Digital logo

Tietosuojaseloste
© Melba Digital Oy  2024
Lähetä viesti

Yritys:
Alkusivu

Meistä
Blogi

Tuottet:
Ohjelmistot
Palvelut

Asiakastuki:
Yhteystiedot
Lähetä viesti meille

Verkossa:
LinkedIn
Facebook

© Melba Digital Oy  2024

Helsinki, Finland

Ota yhteyttä

Yritys

Alkusivu

Meistä

Blogi

Palvelut

Melba CRM

Pankki

Asiakaskuuntelu

Liidinhankinta

Asiakastuki

Yhteystiedot

Arvostele meitä

Lähetä viesti meille

Tietosuojaseloste

Melba AiChatbot (beta)

Verkossa

Youtube

LinkedIn

Facebook

ite wiki