Millainen on Melba CRM
Melba CRM - kokeneiden henkilöiden kehittämä ohjelmisto. Siihen on helppokäyttöisten ominaisuuksien lisäksi rakennettu hienoja toimintoja.
Näiden avulla tuotamme sinulle tehokkaasti asiakashallinnan eri osa-alueiden palveluita.
Melba CRM on siten paljon enemmän kuin ohjelmisto.
Lupaamme kaksi asiaa:
- Ensiksi, Melba CRM tuo paljon enemmän hyötyjä kuin se edellyttää toimenpiteitä käyttäjiltään.
- Toiseksi, meidän kanssa on helppo tehdä yhteistyötä.
Varaa aika etäesittelyyn
Varaa aika kalenteristani, niin näytän miten Melba CRM tehostaa teidän liiketoimintaanne.
Fleetin hallinnalla lisämyyntiä
Fleet on Melba CRM:n keskeisiä työkaluja. Sen keskeisin tehtävä on hallita asiakkaille toimitettuja tuotteita. Tärkein tavoite on helpottaa jälkimarkkinointi ja luoda edellytykset lisämyynnille. Asiakkaillenne hyöty näkyy nopeampana asiakaspalveluna ja lyhyempinä käyttökatkoksina.
Uusien asiakkaiden löytämistä
CRM on koti asiakkaiden tiedoille. Mitä helpommin tiedot saadaan ohjelmistoon, sitä motivoituneempia ovat ohjelmiston käyttäjät.
Melban CRM sisältämä Pankki työkalulla löytyy yrityksen perustiedot saa jopa ilmaiseksi ja ilman tallentamisen vaivaa. Pankista voit myös louhia itsellesi systemaattisesti uusia asiakkaita.
Melban CRM:lla on selkeä focus
Lisämyynnin tehostaminen ja uusien asiakkaiden hankinnan helpottaminen on Melban CRM:n keskiössä.
Näiden avulla tuotetaan crm-ohjelmiston paras hyötysuhde.
Hyötysuhteen laskennassa on aina mukana alkuinvestointi, käyttökulut ja henkilöstön panos.
Edellisen lisäksi syntyy merkittävä hyöty asiakastiedon keskittämisestä, sekä tiedon tallentamisen helppoudesta joka on Melban CRM:ssä viety uudelle tasolle.
Asiakasrekisteri on yrityksen tärkeintä omaisuutta
Asiakasrekisteri on paljon enemmän kuin yrityksiä ja päättäjiä.
Sen keskeisin hyöty löytyy uuden bisneksen luomisesta.
Blog
Asiakasrekisteri on yrityksen tärkeintä omaisuutta.
Asiakasrekisteri on paljon enemmän kuin yrityksiä ja päättäjiä.
Sen keskeisin hyöty löytyy uuden bisneksen luomisesta.
Keskitetty asiakastietämys
Asiakkaiden kanssa työskentelee yhä enemmän ihmisiä. Sen takia CRM-ohjelmiston hankinnan yksi motiiveista on asiakastiedon keskittäminen ja jakaminen. Se kaikki tähtää parempaan asiakaspalveluun ja tuloksekkaampaan toimintaan.
Eteinen - yhteys kalenteriin ja meiliin
Valtaosa asiakkaiden ja henkilöstönne välisestä kommunikaatiosta käydään sähköpostitse. Niiden olennainen sisältö on helppo siirtää Melban CRM-ohjelmistoon. Aivan samoin kuin kalenteriin tehdyt merkinnät.
Asiakashallinnan palvelut
Asiakaskokemus
Mikä onkaan lähempänä asiakashallintaa kuin asiakaskokemuksen mittaaminen. Melballa on lähes sata asiakasta, joille CRM on yhtä kuin Asiakaskokemus.
Liidinhankinta
Uuden asiakkaan löytäminen on kovaa hommaa ja siihen on syytä olla hyvät menetelmät. Meillä on ne kaikki - Asiakaspankki, viestintä ja sinulle nimetty myyntikoordinaattori.
Rekisterihuolto
Asiakas- ja markkinointirekisterin huollolle määritellään jo GDPR-asetuksilla kovat vaatimukset. Melba CRM:ssä on siihen hyvät työkalut ja osaavaa palvelua.