Liidien hankinta ruokkii kasvua
Liidien hankinta on hyvä tapa ruokkia kannattavaa kasvua. Palkitse myyntihenkilöstö hyvillä liideillä ja pidä heidät kiireisinä. Kun palkkaat uusia myyjiä, liidit auttavat heidät nopeammin tuloksellisiksi. Hyvillä liideillä on myös selkeä kyky motivoida ja innostaa konkareita.
Meidän mottomme - "yhtään liidiä ei hukata" - tarkoittaa sitä, että me varmistamme liidien hyvän hoidon
Melba Digitalin liidikonsepti on pitkälle hiottu, joten järjestämme sinulle mieluusti työnäytteen.
Uusasiakashankinta kuin betonimylly
394 liidiä | 15 kauppaa | 97 neuvottelua
Mateko Oy on yksi asiakkaistamme, jossa liidien merkitys myyjien menestyksessä on oivallettu. JCB:n kaivukoneille ja pyöräkuormaajille löydetään koko ajan uusia ostajia ja vuokraajia.
Saavutetut tulokset on hyvä esimerkki molemminpuolisesta onnistumisesta - Melba Digitalin liidien hankinnan osaamisesta ja Matekon myyjien aktiivisesta tavasta hoitaa liidit loppuun saakka.
Pankki
Asiakaks Pankki on konseptimme kovinta ydintä.
Sellaista et muualta saa.
Täydennämme ja ylläpidämme asiakastietoja tarpeidenne mukaisesti. Sen lisäksi päivitämme Suomen Asiakastiedon tietokannasta tietoja kuukausittain.
Tulosten valossa tavoitamme sähköpostilla n. 96 % päättäjistä.
Oma liidi-assistentti
Sinulla ei ole ikinä ollut omaa liidi-assistenttia joka auttaa ja huolehtii sinusta.
Hän kartoittaa yritysten tarpeet, etsii liidejä ja lähettää ne myyjille tuoreeltaan.
Liidi-Assistentti vastaa tärkeimmästä osasta konseptiamme. Yhtään liidiä ei hukata, sillä hän hoivaa niitä kuin kukkaa kämmenellä.
Muuten, ei hän anna sinunkaan unohtaa hyvää liidiä.
Järjestetään työnäyte
Me panostamme pitkäaikaiseen yhteistyöhön, joten aloitetaan se heti aidolla työnäytteellä.
Me etsimme teille kahden tunnin ajan liidejä yhteisesti sovitusta kohderyhmästä.
Pääset siis tutustumaan käytännössä siihen, miten palvelumme toimi.
Pidetään peukkuja, että löydämme ainakin yhden liidin ensitapamisen aikana. Kerran löysimme viisi!
Markkinointiviestintä
Sähköpostimarkkinointi on olennainen osa konseptiamme.
Sitä voidaan mitata luotettavasti ja sillä saadaan aikaan tuloksia.
Onnistumme erittäin hyvin globaaleilla mittareilla mitattuna.
Eikä vähiten siksi, että sisältö suunnitellaan kohderyhmän mukaiseksi - suoraviivaisesti ja tehokkaasti.
Tiedonhallintaa ja analyyseja
Melba CRM on konseptimme keskiössä. Liidien hankinta, niiden jakelu myyjille ja tulosten analysointi on Melba CRM:n heiniä.
Teille se ei tuo käyttämisen velvoitetta, mutta tiedonhallinnan ja analysoinnin kautta se luo turvallisuutta ja ennen kaikkea läpinäkyvyyttä.
Melba CRM voi hyvin istahtaa teidänkin crm-ohjelmistoksi!
Case
Aktiivinen asiakaspalvelu johti yllättäviin tuloksiin
Syntyi kovia ja yllättäviä tuloksia kun panostimme tuleviin rakentajiin heti alkumetreillä. Case Jämerä Kivitalot on kiinnostava esimerkki millaista on tuloksekas yhteistyö.