Mahdollisuuksien tunnistamista Gruppolla

Gruppon kyky avata sinun silmäsi kiinnostaviin kohderyhmiin ja niihin kuuluviin yrityksiin on ainutlaatuinen. Mitä b2b-kohderyhmiä etsitkin, näet tulokset ja markkinatuntemuksesi selkeästi ja vaivattomasti. Gruppo on juuri kohderyhmien hallintaan kehitetty työkalu, jota kaikki osaavat käyttää.
Gruppo louhii tietoa asiakaspankistamme ja takaa sen, että löydät niin uusia asiakkaita kuin tärkeitä yhteyshenkilöitä.

Markkina-
tuntemusta

Onko sen parempaa tunnetta kuin tunne, että hallitsee tilanteen? Jokainen b2b-myyjä haluaisi nähdä kokonaisuuksia omista mahdollisuuksistaan, ei ainoastaan tylsiä soittolistoja. Se avaa aivan uusia ulottuvaisuuksia. 

Kiinnostavia
profiileita

Hakukoneita on usein haukuttu tylsiksi ja vaikeakäyttöisiksi. Silloin kun käyttäjät ovat b2b-myyjiä, suoraviivaisuus on valttia. Mitä sinä tykkäät valmiista profiilista, joka tarjoilee sinulle valmiiksi kaikki uudet toimitusjohtajat joka kuukausi?

SELVÄSTI HELPOMPAA MYYNTITYÖTÄ

Gruppo on tarkoitettu myynnin ja markkinoinnin kannalta olennaiseen tehtävään, kohderyhmien hallintaan. Kun kokonaisuus on hallinnassa, voit valikoida parhaat päältä tai työstää systemaattisesti juuri niitä yrityksiä, joissa näet omat mahdollisuutesi parhaimpina. Olemme iloisia kun saamme auttaa sinua tekemään myyntityöstä selvästi helpompaa.

Porautumista
ytimeen

Uteliaisuus ja halu nähdä lisää on hyvä luonteenpiirre, jota Gruppo helppoudellaan ruokkii. Jokaiseen löytämääsi kohderyhmään on helppo porautua yhä syvemmälle kunnes löydät juuri sen joukon yrityksiä joka vastaa tarpeitasi.

Rekisterin
ylläpitoa

Markkinointirekisteri vaatii jatkuvaa huolenpitoa, tietojen tuoreuttamista ja täydentämistä. Gruppolla se tapahtuu edullisesti, koska se kertoo helpolla tavalla mitä muutoksia yrityksissä on tapahtunut ja mitkä ovat sinun kriteerisi täyttäviä, sinulle täysin uusia yrityksiä.

Gruppo osana myyntityötä

Muutos on mahdollisuus

Jokaisessa yrityksessä tapahtuu muutoksia joissa piilee mahdollisuus. Kaikki meistä jotka tekevät b2b-myyntiä tietävät, että uudet henkilöt ravistelevat vanhoja käytäntöjä. Se on meille hyvä hetki saada vaikka jumiutunut neuvottelu uudelleen käyntiin.

Tee fiksuja soittolistoja

Kaikki inhoavat soittolistoja, jotka ovat vanhoja heti kun ne on tulostettu tiedostoiksi tai paperille. Tee sinä oma fiksu soittolista niille päiville, joilla sinulla on todella aikaa soitella. Älä ahnehdi, vaan toimi fiksusti ja valikoiden. Sinulla ei ole ylimääräistä aikaa.

Tutustu markkinaan

Tee silloin tällöin katsaus markkinan potentiaaliin. Tutki siihen kuuluvia yrityksiä eri näkökulmasta jotta näet millaisen markkinapeiton olet onnistunut luomaan - kuinka monta yritystä sinulla on jo asiakkaana tai eri vaiheissa myyntiputkea.