Blogi - News - Case - Vinkki
Tarinoita ja ajatuksia tekemisen ja kokemuksen kautta.
Asiakashankintaa, prospektointia ja asiakkaiden kuuntelemista.
Asiakaskokemus johtaa strategiaa
Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen. Lue Melba Digitalin blogista, miten asiakaskokemus johtaa strategiaa ja miten, miksi ja milloin asiakaskokemusta mitataan.
Asiakaskokemuksen ja toimitusprosessin mittaus
Asiakkaamme BE Group Oy on saanut konkreettista apua asiakaskyselystä ja toimitusprosessin mittauksesta.
Kerron Meistä
Me olemme palveluviritteinen kumppani joka osa asiakkaidemme markkinointia ja myynti
Asiakaskunta näivettyy kuin betoni myllyssä
Katso video asiakashankinnasta, jossa käsittelen crm-ohjelmiston roolia asiakashankinnassa ja vertaan sitä betonimyllyyn.
Uusasiakashankinta kuin betonimylly
Asiakaskokemuksen rinnalla on syytä kuunnella myös henkilöstöä
Henkilöstö rakentaa asiakaskokemuksen, joten myös heitä pitää kuunnella
"Toimitusten nopeus ja paikkansapitävyys ovat nousseet arvoon arvaamattomaan asiakkaidemme keskuudessa. Henkilöstömme kantaa siitä jatkuvaa huolta"
Asiakaskokemus kehittyy kriisienkin keskellä
Asiakaskokemuksen jatkuva mittaaminen on merkittävä osa strategian
LinkedIn aloitus
Tavoitteena nostaa Melba Digitalin näkyvyys LinkedInissä
Asiakasrekisterin korvaamaton arvo
Asiakasrekisteri on paljon enemmän kuin yrityksiä ja päättäjiä. Sen keskeisin hyöty löytyy uuden bisneksen luomisesta.
Uusia toimialavaltauksia liidin hankinnalla
Case Mateko Oy on kiinnostava esimerkki siitä, miten myyjiä autetaan tuntemattoman segmentin haltuunotossa.
Itse löydetty asiakas on myyjille se arvokkain onnistuminen
Blogi yksinkertaisesta tavasta parantaa myynnin onnistumista
Aktiivinen asiakaspalvelu johti yllättäviin tuloksiin
Syntyi kovia ja yllättäviä tuloksia kun panostimme tuleviin rakentajiin heti alkumetreillä. Case Jämerä Kivitalot on kiinnostava esimerkki millaista on tuloksekas yhteistyö.
Melba CRM sujuvoittaa vuokravarasto-bisnestä
Asiakkaat vuokraavat varaston nettikaupastamme ja siitä eteenpäin prosessista huolehtii Melban CRM-ratkaisu.
Fokus asiakkuuden kasvussa
Myynnin ohjaamisessa on jatkuvasti mietittävä uusia keinoja, jotta tuottaisimme mahdollisimman paljon lisäarvoa asiakkaillemme. Tutustu mielenkiintoiseen caseen.
Tuloksekasta liidin hankinta
Melban tärkeimmäksi tehtäväksi on muotoutunut myyjien tukeminen tuottamalla liidejä tulevista rakentajista. Tuloksista todisteena lähes 30 kauppaa. Lue lisää Jämerästä ja liidin hankinnasta..
Etätapaamisista muistin turma
Kaikki tietävät mitä etätyö tarkoittaa. Nyt tiedetään myös se, miltä tuntuu olla etäällä myös asiakkaasta.
Rekisterin raivaamista gdpr:n hengessä
Blogisarja markkinointirekisteristä - osa 1
Mistä seuraava uusi asiakas?
Blogi asiakkaista myyntialueen katveessa
Ansaittuja kehuja
Myynti on alkanut taas kiinnostaa
Blogi asiakkuuden kasvattamisesta
Sähköpostimarkkinointia vai ei – yksi näkökulma keskusteluun
Vuoto myyntiputkessa
Veretön kilpailu
Ei sinun tuotteita käsistä revitä
Viisi prospektia - yksi kauppa
Uutta bisnestä palveluista – ideoita asiakkailta