Jämerä Kivitalot panosti asiantuntijoiden tukemiseen
Jämerä Kivitalojen webbisivuilla vierailee kymmeniä tuhansia kävijöitä vuosittain. "Meidän kohderyhmämme ovat tulevia oman talonsa rakentajia. He ovat tiedonjanoisia ja aktiivisia jo hyvissä ajoin ennen rakentamisen aloittamista. Valtaosa heistä on tekemässä ensimmäistä taloaan.
Me haluamme palvella heitä koko sen ajan, kun he omaa projektiaan suunnittelevat", kertoo Jämerä Kivitalot Oy:n toimitusjohtaja Jari Malkamäki.
"Meidän asiantuntijoidemme ajasta valtaosa menee asiakkaiden rakentamisprojektin aikaiseen yhteydenpitoon, joten haluamme varmistaa, että meistä kiinnostuneet asiakkaat hoidetaan hyvin myös alkuvaiheessa. Tästä tehtävästä huolehtii Melba Digital Oy.
Tehtyämme jo muutaman vuoden yhteistyötä keskeiset mittarit kertovat selkeästä onnistumisesta.
Webistä saadut kontaktit johtavat 7 %-yksikköä useammin tarjoukseen.
Me siis hyödynnämme uudet kontaktit selvästi aiempaa tehokkaammin.
Samanaikaisesti tarjousten läpimeno on kasvanut yli 5 %-yksikköä" toteaa Malkamäki, joka poseeraa kuvassa menestyksekkäiden Tuusulan asuntomessujen työmaalla.
Jari Malkamäki
Liidien hankinta on aina räätälöityä
Liidien hankinta on aina asiakaskohtaisesti suunniteltu kokonaisuus, vaikka sen elementit ovatkin vakioituja ja hyväksi havaittuja. Jämerän kohdalla me hyödynnämme inbound-kontakteja Meidän tehtävämme on jalostaa niistä liidejä oikeaan aikaan.
Btob-myynnissä inbound-liidit harvoin riittävät kasvutavoitteisiin, joten kohderyhmien määrittely ja niiden systemaattinen työstäminen liideiksi on elintärkeää. Pidetään yhteyttä, niin katsotaan voinko auttaa sinun yritystäsi liidien hankinnassa. Varaa kalenteristani aika ja aloitetaan keskustelu.
Kiitos kun luit.
Jukka Järvinen
toimitusjohtaja
045 132 6144
jukka.jarvinen@melbadigital.fi
Melba Digital Oy
Kirjoittaja on pitkän linjan myyntimies ja yrittäjä, joka on omistautunut myyntiä helpottavien ohjelmistojen ja palveluiden kehittämiseen