• Sinun CRM
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu ->
      • FAQ – asiakaskuuntelu
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
    • Tietosuojaseloste
  • Yritys
  • MD Blogi
  • en_GB
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakaskuuntelu > Asiakaskokemuksen rinnalla on syytä kuunnella myös henkilöstöä
Ota yhteyttä
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakaskuuntelu > Asiakaskokemuksen rinnalla on syytä kuunnella myös henkilöstöä
Ota yhteyttä
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakaskuuntelu > Asiakaskokemuksen rinnalla on syytä kuunnella myös henkilöstöä
Ota yhteyttä

Asiakaskokemusmittaus huojentamassa henkilöstön mieltä

"Maailmalla vellovien kriisien aikana olemme erittäin iloisia, että asiakkaidemme kokemukset toimintakyvystämme ovat jopa parantuneet. Se on henkilöstöllemme erittäin palkitseva uutinen", toteaa toimitusjohtaja Ari Numminen YTM-Industrial Oy:sta. 

"Tällä hetkellä monessa yrityksessä työskennellään korkeapaineessa, jotta asiakkaiden tarpeet saadaan täytettyä ja tilaukset toimitettua. Toimitusten nopeus ja paikkansapitävyys ovat nousseet arvoon arvaamattomaan asiakkaidemme keskuudessa. Henkilöstömme kantaa siitä jatkuvaa huolta, joten oli erittäin huojentavaa nähdä, että olemme onnistuneet hienosti. Siitä suuri kiitos henkilöstöllemme" jatkaa Ari Numminen.

"YTM ja Melba Digital Oy aloittivat yhteistyön asiakaskokemuksen mittaamisessa vuonna 2020. Nyt, vuonna 2022 tuoreita tuloksia katsellessa, meillä oli käsillä myös kehityslukuja. Asiakkaiden kokemusten rinnalla myös oma henkilöstömme arvioi toimintakykyämme ja osaamistamme - aivan samalla tavoin ja samoin mittarein kuin asiakkaatkin. Se tarjoaa meille arvokasta vertailutietoa, jota me johtoryhmässä hyödynnämme aktiivisesti."

"Melban asiakaskokemus-konsepti on kehittynyt jatkuvasti. Olemme tehneet yhteistyötä jo muissakin, aiemmissa yhteyksissä, joten Melba on tuttu kumppani. Tulosten purkutilaisuuksissa meitä on aina iso joukko kuuntelemassa Melban Jukka Järvisen näkemyksiä. Seuraavaksi Jukka purkaa tulokset myyntitiimille," lopettaa Ari Numminen.

 

Lisätietoa hankkeesta antaa Jukka Järvinen

Kiitos kun luit.

Jukka Järvinen
toimitusjohtaja
045 132 6144
jukka.jarvinen@melbadigital.fi

Melba Digital Oy

Sovi kalenteritapaaminen
Varaa kalenteristani aika

Kirjoittaja on pitkän linjan myyntimies ja yrittäjä, joka on omistautunut myyntiä helpottavien ohjelmistojen ja palveluiden kehittämiseen

Melba Digital logo

Tietosuojaseloste
© Melba Digital Oy  2024
Lähetä viesti

Yritys:
Alkusivu

Meistä
Blogi

Tuottet:
Ohjelmistot
Palvelut

Asiakastuki:
Yhteystiedot
Lähetä viesti meille

Verkossa:
LinkedIn
Facebook

© Melba Digital Oy  2024

Helsinki, Finland

Ota yhteyttä

Yritys

Alkusivu

Meistä

Blogi

Palvelut

Melba CRM

Pankki

Asiakaskuuntelu

Liidinhankinta

Asiakastuki

Yhteystiedot

Arvostele meitä

Lähetä viesti meille

Tietosuojaseloste

Melba AiChatbot (beta)

Verkossa

Youtube

LinkedIn

Facebook

ite wiki