• Sinun CRM
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu ->
      • FAQ – asiakaskuuntelu
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
    • Tietosuojaseloste
  • Yritys
  • MD Blogi
  • en_GB
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Itse löydetty asiakas on myyjille se arvokkain onnistuminen
Ota yhteyttä
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Itse löydetty asiakas on myyjille se arvokkain onnistuminen
Ota yhteyttä
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Itse löydetty asiakas on myyjille se arvokkain onnistuminen
Ota yhteyttä

Jokainen tarvitsee uusia asiakkaita ja itse löydettynä se tuo parhaan tyydytyksen

 

Monista oppisi ja etsi samankaltaisia yrityksiä kuin sinulla on jo nyt asiakkaina, opi lisää heidän bisneksestään ja paranna onnistumistasi.

Tulet saavuttamaan helpommin menestystä kuin poukkoilemalla sinne tänne.
Jokainen yritys ja myyjä tarvitsee uusia asiakkaita kasvattaakseen liikevaihtoa. Vanha asiakaskunta näivettyy erittäin helposti, vaikka siitä pitäisi kuinka hyvin huolta ja tuottaisi heille uusia ratkaisuja.

Mitä enemmän voit johtajana tukea myyjän omatoimisuutta ja aloitteellisuutta uusien asiakkaiden löytämisessä, sitä enemmän he saavuttavat onnistumisen riemua.

Vanha sanonta - ei kannettu vesi kaivossa pysy - pätee myös tähän tilanteeseen. Itse löydetty uusi asiakas on kaikille myyjille se arvokkain onnistuminen.

Muista, että sinunkin tiimissäsi saattaa olla nälkäisiä myyjiä, jotka mieluummin keskittyvät uusien asiakkaiden hankkimiseen kuin nykyisten hoivaamiseen.

Kiitos kun luit.

Jukka Järvinen
toimitusjohtaja
045 132 6144
jukka.jarvinen@melbadigital.fi

Melba Digital Oy

Sovi kalenteritapaaminen Sovi kalenteritapaaminen
Varaa kalenteristani aika

Kirjoittaja on pitkän linjan myyntimies, joka on erikoistunut kehittämään myynnin apuvälineitä ja ohjelmistoja.

Melba Digital logo

Tietosuojaseloste
© Melba Digital Oy  2024
Lähetä viesti

Yritys:
Alkusivu

Meistä
Blogi

Tuottet:
Ohjelmistot
Palvelut

Asiakastuki:
Yhteystiedot
Lähetä viesti meille

Verkossa:
LinkedIn
Facebook

© Melba Digital Oy  2024

Helsinki, Finland

Ota yhteyttä

Yritys

Alkusivu

Meistä

Blogi

Palvelut

Melba CRM

Pankki

Asiakaskuuntelu

Liidinhankinta

Asiakastuki

Yhteystiedot

Arvostele meitä

Lähetä viesti meille

Tietosuojaseloste

Melba AiChatbot (beta)

Verkossa

Youtube

LinkedIn

Facebook

ite wiki