• Sinun CRM
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu ->
      • FAQ – asiakaskuuntelu
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
    • Tietosuojaseloste
  • Yritys
  • MD Blogi
  • en_GB
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Mistä seuraava uusi asiakas?
Ota yhteyttä
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Mistä seuraava uusi asiakas?
Ota yhteyttä
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
Melba Digital Oy > MD-blog-sivu > Asiakashankinta > Similar > Mistä seuraava uusi asiakas?
Ota yhteyttä

Mistä seuraava uusi asiakas?

 

Etsinnän ja löytämisen riemua.

Lähes jokainen kuukausi myynti alkaa tyhjältä pöydältä. Kaikki caset mitkä oli mahdollista klousata edellisen kuun loppuun mennessä, pyrittiin myös klousaamaan.
Olihan kyseessä seuraavan kuukauden tili. Se johtaa siihen, että seuraavan kuukauden alussa on aina vähän orpo olo. Myynti alkaa taas lähes tyhjältä pöydältä.

Myyjät ovat tottuneet elämään lyhyemmässä aikaikkunassa kuin muut ihmiset. Se on geeni, jota ei kaikilla ole. Valitettavasti se on myös olennainen este niille, jotka voisivat tehdä myyntityötä, mutta pelkäävät riskiä jonka vaihtelu tuo mukanaan.

Jokainen myyjä tarvitsee uusia asiakkaita.
Vanha asiakaskunta näivettyy erittäin helposti, vaikka siitä pitäisi kuinka hyvin huolta.
Mitä enemmän voit tukea myyjän omatoimisuutta ja aloitteellisuutta uusien asiakkaiden löytämisessä, sitä enemmän hän saavuttaa onnistumisen riemua.

Vanha sanonta - ei kannettu vesi kaivossa pysy - pätee myös tähän tilanteeseen. Itse löydetty uusi asiakas on kaikille myyjille se arvokkain onnistuminen.

Samalla kun uudet tuotteet ja palvelut luovat uusia bisnesmahdollisuuksia, vaativat ne myös uusia asiakkaita.

Kasvutavoitteet syntyvät niinikään pääosin uusista asiakkaista.
Muista myös se, että sinunkin tiimissäsi saattaa olla nälkäisiä myyjiä, jotka mieluummin keskittyvät uusien asiakkaiden hankkimiseen kuin nykyisten hoivaamiseen. Tunnistatko sinä hunting / farming tyypin?

Millainen on Melba Digitalin ratkaisu uusien asiakkaiden löytämiseen

Similar on b2b-myyjille tarkoitettu työkalu. Sen avulla hän löytää uusia asiakkaita. Löytäminen voi perustua niinkin yksinkertaiseen tapaan, kuin tutun asiakkaan nimi. Sen avulla similar löytää uusia ja samankaltaisia yrityksiä. Similar löytää hänelle myös oikeat päättäjät yhteystietoineen.

Lue lisää similarista: melbadigital.fi/similar

Kiitos kun luit.

Jukka Järvinen
toimitusjohtaja
045 132 6144
jukka.jarvinen@melbadigital.fi

Melba Digital Oy

Jukka

Kirjoittaja on pitkän linjan myyntimies ja yrittäjä, joka on omistautunut myyntiä helpottavien ohjelmistojen ja palveluiden kehittämiseen

Melba Digital logo

Tietosuojaseloste
© Melba Digital Oy  2024
Lähetä viesti

Yritys:
Alkusivu

Meistä
Blogi

Tuottet:
Ohjelmistot
Palvelut

Asiakastuki:
Yhteystiedot
Lähetä viesti meille

Verkossa:
LinkedIn
Facebook

© Melba Digital Oy  2024

Helsinki, Finland

Ota yhteyttä

Yritys

Alkusivu

Meistä

Blogi

Palvelut

Melba CRM

Pankki

Asiakaskuuntelu

Liidinhankinta

Asiakastuki

Yhteystiedot

Arvostele meitä

Lähetä viesti meille

Tietosuojaseloste

Melba AiChatbot (beta)

Verkossa

Youtube

LinkedIn

Facebook

ite wiki