Kumman sinä kohtaat mieluummin, verettömän vai raa'an hintakilpailun?
Varmin tapa kohdata raaka kilpailu rakennusalalla on odottaa hetkeä, jolloin rakennusliikkeen tarve on juuri käsillä. Se on se hetki, kun rakennusliike on voittanut urakkatarjouksen ja on aika valita hankkeeseen materiaalit, palvelut ja aliurakoitsijat. Silloin heihin kohdistuu kaikkein kovin tarjonta, jossa voittaja julkistetaan liian usein hinnan perusteella. Kaikki kilpailijasi ovat silloin liikkeellä, eikä verettömyydestä siinä kilpailussa voi puhuakaan.
Ei kilpailua voi kokonaan välttää, älä luulekaan, mutta voisiko sinun yrityksesi kannalta olla järkevää valita tapa, jossa kiinnostavat yritykset on selkeästi määritelty, ja heidän kanssaan käydään jatkuvaa dialogia. Varmistaisitte sen, että nuo kiinnostavat yritykset tuntevat teidät ja te puolestaan heidät.
Ajattele verettömän kilpailun mahdollisuutta pitkällä jänteellä. On täysin mahdollista rakentaa kestävää ja hyvinvoivaa yhteistyötä, ilman kovinta hintakilpailua.
Veretön kilpailu Melban avulla
Kiinnostavien kohderyhmien tunnistaminen on meidän ydinosaamista. Olemme rakentaneet sitä varten sekä ohjelmistot että palvelut, joiden avulla sinun on mahdollista hallita kriittistä markkinatuntemusta. Siis tietoa siitä, ketkä ovat ne olennaisen tärkeät yritykset markkinoilla kenet sinun täytyy tuntea.
Koska markkina muuttuu ja elää jatkuvasti, on tuntemusta pidettävä yllä. Similar- ja Gruppo-ohjelmistojemme avulla nostat markkinatuntemuksesi aivan uudelle tasolle. Järjestän sinulle mieluusti demon, jonka aikana löydän varmasti kannaltasi kiinnostavaa tietoa kohderyhmistä.
Kiitos kun luit.
Jukka Järvinen
toimitusjohtaja
045 132 6144
Melba Digital Oy

Kirjoittaja on pitkän linjan myyntimies ja yrittäjä, joka on omistautunut myyntiä helpottavien ohjelmistojen ja palveluiden kehittämiseen