Menetelmät

Parasta mahdollista hoitoa asiakkaalle

Tuhansia asiakkaita – useita myyjiä ja telemarkkinointi 

Telemarkkinointitiimillä oli valtava asiakas-salkku, jonka jatkuva analysointi onnistuu helposti Analyzilla. Kun vähän kaiveli, paljastui että heidän vastuullaan oli paljon yrityksiä jotka ovat vahvassa kasvussa. Näiden yritysten potentiaaliin me halusimme päästä käsiksi ja nyt asiakkaita otetaan aktiivisesti uusien myyjien hoteisiin

Yritys kovassa kasvukiidossa. Palvelukonsepteja on kehitetty ja nyt on vuorossa asiakashankinnan tehostaminen. Analyzi paljasti millaisissa markkinasegmenteissä me onnistumme parhaiten milläkin palvelulla. Seuraavaksi profiili käännetään uusien asiakkaiden tunnistamiseksi.

Uusia asiakkaita - mutta millaisia?

Profiili parhaista asiakkaista

Asiakasrekisterin tuoreutus

Potut pottuina

Asiakasrekisteri on kuin perunalaatikko. Aktiivisesti kääntämällä ja ravistamalla löytyy poistettavat yksilöt. Turhat ja tiedoltaan vanhentuneet asiakkaat tulee siivota pois asiakasrekisteristä.

Uusia tuoreita yrityksiä kontaktietoineen tarvitaan osana aktiivista asiakashankintaprosessia.

Asiakasrekisterin suunnittelua ja segmentointia käyttäen tehokkaita analysointi työkaluja. Ostopotentiaalin lisäksi huomioidaan yrityksen sisäiset tavoitteet  myynnin kehitykselle sekä myös käytettävissä olevat resurssit. Loppuhionta tehdään soittamalla eri kohderyhmäsegmentteihin jolloin voidaan vielä tarkentaa segmenttimäärittelyä.

Segmentoinin määrittely

Kohderyhmät ruotuun

Melba Digitalin Tuoteportfolio

Palvelut

Palvelut

Kaikkea ei kannata tehdä itse. Avaimet käteen ratkaisut esimerkiksi asiakashankintaan.

Menetelmät

Melba CRM

Hyödynnä valmiita menetelmiä ja saavuta selvää kilpailuetua.

Ohjelmistot

Ohjelmistot

Ohjelmistojemme tärkein tehtävä on auttaa teitä parempiin tuloksiin.