Asiakashankinta Similarilla on helppoa
Similarin avulla asiakashankinta on b2b-myyjille helpompaa, sillä sen hakukone on erittäin selkeä. Yksinkertaisimmillaan liidi löytyy, kun käytät hakuna hyvän asiakkaasi nimeä. Similar tunnistaa samankaltaiset yritykset tekoälyn avulla, erottelee niistä jo tuntemasi yritykset ja nostaa ne kätevälle työlistalle. B2b asiakashankinta - Liidi ja päättäjät Similarilla.
Tutustu Similariin videon avulla ja varaa kalenterista aika demolle.
Varaa aika etäesittelyyn
Varaa aika kalenteristani, niin kerron miten Similar helpottaa prospektointia.

Löydä helposti
Asiakashankinta voi olla yksinkertaisimmillaan helppoa.
Hae vaikka tutun asiakkaan nimellä tai kiinnostavalla hakusanalla. Similar löytää ja tunnistaa samankaltaisia yrityksiä tekoälynsä avulla. B2b asiakashankinta - Liidi ja päättäjät Similarilla.
Päättäjä - tärkeä osa Similaria
Similar ei löydä pelkästään uusia asiakkaita.
Asiakaspankkimme päättäjä -rekisteri auttaa sinut oikean päättäjän luokse.
Päättäjän puhelinnumero ja e-mail helpottavat kummasti myyntiäsi.
Starttipaketti
Palvelu hyötykäyttöön asiantuntijamme avustamana.
370 €
Koulutamme myyjänne käyttämään erilaisia hakutapoja uusien asiakkaiden löytämiseksi.
Hakukone
Selkeä hakukone jolla nostat ja luokittelet uusia asiakkaita.
89 €/kk
Hinta on yrityskohtainen, joten anna Similar kaikkien myyjien käyttöön, niin saat eniten hyötyä.
Päättäjät
Kun haluat tietoa päättäjistä, hyödynnä Asiakaspankkiamme.
Optio 50 €
Saat hyödyntää
50 yrityksen päättäjätietoja silloin, kun niistä on sinulle eniten hyötyä.
blogi:
Asiakaskunta näivettyy kuin betoni myllyssä
Asiakaskunnan näivettyminen on melkoinen riski. Tutkittuani satojen yritysten tarvetta uusille asiakkaille, voi jopa todeta, että huolestuttavalta näyttää.
Minä toivon näkeväni uusien asiakkaiden nälkää. Nälkää uusista asiakkaista, joista kasvaa uutta liikevaihtoa ja ennen kaikkea turvaa sille todennäköisyydelle, että vanhojen asiakkaiden poistuma on jokaisen yrityksen kohdalla tosiasia.
CRM on asiakashankinnan kriittisin työkalu. Sen avulla etsitään uusia markkinoita ja tunnistetaan potentiaalisimpia asiakkaita.
CRM:n työkalut auttavat niin myyntiä kuin markkinointia. Molemmilla on asiakashankinnassa omat roolinsa. Kun myynti valikoi pinsetillä itselleen hyviä kontakteja, markkinointi hamuaa isompia kohderyhmiä.
Molemmille oman markkina-alueen tai toimialan tuntemus on avaintekijä tuloksekkaaseen toimintaan.
Kumman tiimoilta sinä haluaisit sparrata kanssamme - asiakashankinnan vai crm-ohjelmiston?