Usein kysyttyä – Similar

Kenelle Similar on tarkoitettu?

Similar palvelee parhaiten b2b -myyjiä, joiden vastuulla on uusien asiakkaiden löytäminen

Löytyykö Similarista päättäjiä?

Kyllä löytyy. Päättäjätietojen hyödyntäminen on maksullinen lisäpalvelu. Tämän palvelun käyttöönotto mahdollistaa myös omien löytämienne henkilöiden lisäämisen Similar-ohjelmiston tietokantaan

Onko Similarista olemassa APPI?

Ei ole, mutta Similar on nettipohjainen palvelu, joten sitä voi käyttää millä tahansa päätelaitteen verkkoselaimella.

Saako Similarista tiedot ulos exceliin?

Similar on myyjän työkalu, jolla hän etsii yksittäisiä yrityksiä. Ideana on löytää samankaltaisia yrityksiä kuin hänellä jo aiemminkin on. Yksittäisten yritysten siirtäminen exceliin ei ole tarpeellista, sillä Similarista hän löytää ne helposti uudelleen. Jos hän onnistuu myyntityössä, asiakkaan hallinta alkaakin jo toisessa ohjelmistossa, usein crm:ssä. Similar on Melban kehittämän CRM-ohjelmiston osa, joten jos sinulla on CRM-ohjelmiston tarve, meiltä sen löydät

Millä kriteereillä / filttereillä Similar löytää samankaltaisia yrityksiä?

  • Similar on kehitetty tarkoitukseen, jossa myyjä etsii samankaltaisia yrityksiä, joissa hän on saavuttanut menestystä. Samankaltaiset yritykset ovat usein samalla bisnesalueella toimivia ja suunnilleen saman kokoisia
  • Similarissa on vakioasetuksena kolme filtteriä: toimiala 3-numerotason tarkkuudella, yrityksen henkilökuntaluokka ja yrityksen sijainti maakunta-tasolla.
  • Käyttäjä voi kuitenkin muuttaa filtterin ehtoja; poistaa niitä ja lisätä.
    Kaikkiaan ehtoja on lähes 10 kappaletta.