Tavataanko teillä, meillä vai etänä?
Meille on helppo tulla. Toimistomme on vanhan pääpostin talossa, ensimmäisessä kerroksessa.
Junat pysähtyvät Helsingin päärautatieasemalle n. 150 metrin päähän. Jos tulet lentäen, lentokentän bussit pysähtyvät 50 metrin päähän. Autoa käyttäessäsi parkkitilaa löytyy Elielin parkkihallista, aivan toimistomme alapuolelta.
Jos löydät Mannerheimin patsaan, olet jo lähestulkoon meidän ovemme edessä.

Melba Digital Oy – uusi aika
Autamme asiakasyrityksiämme uusien digitaalisten järjestelmien ja toimintatapojen hyödyntämisessä markkinoinnin ja myynnin asettamissa eri haasteissa.
Projekteissa saavutetaan hyvällä aikavasteella tavoitteita jolloin investoinnin takasinmaksuaika saadaan minimiin.
Asiakkaittemme liiketoiminnan tulos ja kannattavuus on monen osan summa jolloin on tärkeätä mitata jokaisen toimenpiteen onnistumistaso. Olkoon tavoitteena myynnin tai markkinoinnin tehostaminen tai toimitusprosessin virtaviivaistaminen on aina mahdollista mitata ja sen myötä ohjata ja vaikuttaa lopputulokseen.
Melba Digital on monen vuoden ajan tuotekehittänyt omaa ohjelmistotyökalupakkia jonka avulla kasataan sopivia kokonaisuuksia kuhunkin asiakasprojektiimme.
Tarvittaessa integroidutaan myös muihin järjestelmiin jolloin käytössä olevat järjestelmät eivät estä asioiden etenemistä.
Melba Digital on aikaisemmin toiminut MelbaGroup yritysnimellä. 2018 alussa olemme monelta osin uusineet yrityksen toimintaa jolloin uusi nimi paremmin viestii halumme toimia digitaalisten haasteiden parissa nyt ja tulevina vuosina.
yhteistyöterveisin Melba Digital Oy:n koko henkilökunta
Melba Digitalin historia
Perustettu 1990.
Nimi on vuosien varrella päivitetty mutta "Melba" on koko ajan ollut nimissä mukana. Melba nimi tulee aikoinaan Valion kahviloissa tarjotun jäätelöannoksen nimestä. Jäätelöannos on ilmeisesti saanut nimensä 1900 luvun alussa kansainvälisesti tunnetun Melba oopperalaulajan mukaan. Hänellä oli tapana asua Euroopan hienostohotelleissa joissa kokit loi hänelle erilaisia herkkuannoksia joita he nimesivät tähden mukaan.
Ensimmäiset 10 vuotta tehtiin pääasiallisesti tilaustyönä ohjelmistoja useaan eri tarpeeseen.
Sovellusaloja oli: ISO9000 laatujärjestelmät, Lastenklinikan potilastyön laatuseurantaa, asiakastyöskentelyn asiakasrekisterit ja sittemmin CRM ohjelmat. Lisäksi kehitettiin laajassa käytössä oleva hammaslääkärivastaanoton ohjelmisto.
Vuodesta 2000 on keskitytty asiakastyöskentelyn työkaluihin, tietokantoihin ja palveluihin. SaaS ja Internet on koko ajan ollut Melba CRM (aikasemmin MelbaFresh) ohjelmistomme alusta ja toimintaperjaatteena. Tämänpäivän pilviajattelu on siten ollut luonteva tapa edetä uusien ohjelmistojen ja palvelujen tuotekehityksessä.