Tavataanko teillä, meillä vai etänä?
Meille on helppo tulla. Toimistomme on vanhan pääpostin talossa A-rappu.
Junat pysähtyvät Helsingin päärautatieasemalle n. 150 metrin päähän.
Jos tulet lentäen, lentokentän bussit pysähtyvät 50 metrin päähän.
Autoa käyttäessäsi parkkitilaa löytyy Elielin parkkihallista, aivan toimistomme alapuolelta.
Jos löydät Mannerheimin patsaan, olet jo lähestulkoon meidän ovemme edessä.
Melba Digital Oy – CRM
Melba Digital tarjoaa myös asiakkailleen asiakkuudenhallinnan (CRM) palveluita. CRM on tärkeä osa yrityksen kasvua ja menestystä, sillä se auttaa yritystä ymmärtämään paremmin asiakkaan tarpeita ja toiveita sekä parantamaan asiakaskokemusta.
Melba Digitalin CRM-palvelut kattavat muun muassa asiakasprofiilien luomisen, asiakastarpeiden analysoinnin, asiakasviestinnän hallinnan ja asiakastyytyväisyyskyselyt. Yritys kehittää moderneja CRM-järjestelmiä, jotka mahdollistavat asiakastiedon tehokkaan hallinnan ja analysoinnin.
Melba Digitalin asiantuntijat auttavat asiakkaitaan kehittämään tehokkaan CRM-strategian, joka auttaa yritystä ymmärtämään paremmin asiakkaitaan ja parantamaan asiakaskokemusta. Yrityksen tavoitteena on auttaa asiakkaitaan luomaan pitkäaikaisia ja kannattavia suhteita asiakkaisiinsa.
Melba Digitalin CRM-palvelut ovat tärkeä osa sen kokonaisvaltaista digitaalisen markkinoinnin palvelukokonaisuutta. Yrityksen asiantuntijat käyttävät CRM-tietoa hyödyksi, kun he suunnittelevat asiakkaan markkinointistrategiaa ja kampanjoita. Tämä mahdollistaa kohdennetun markkinoinnin ja paremman asiakaskokemuksen.
Yhteenvetona voidaan todeta, että Melba Digital tarjoaa asiakkailleen kattavat CRM-palvelut, jotka auttavat yritystä ymmärtämään paremmin asiakkaitaan ja parantamaan asiakaskokemusta. Yrityksen asiantuntijat käyttävät CRM-tietoa hyödyksi markkinointistrategian suunnittelussa ja kampanjoissa, mikä mahdollistaa kohdennetun markkinoinnin ja paremman asiakaskokemuksen.
yhteistyöterveisin Melba Digital Oy:n koko henkilökunta
Melba Digitalin historia
Perustettu 1990.
Nimi on vuosien varrella päivitetty mutta "Melba" on koko ajan ollut nimissä mukana. Melba nimi tulee aikoinaan Valion kahviloissa tarjotun jäätelöannoksen nimestä. Jäätelöannos on ilmeisesti saanut nimensä 1900 luvun alussa kansainvälisesti tunnetun Melba oopperalaulajan mukaan. Hänellä oli tapana asua Euroopan hienostohotelleissa joissa kokit loi hänelle erilaisia herkkuannoksia joita he nimesivät tähden mukaan.
Ensimmäiset 10 vuotta tehtiin pääasiallisesti tilaustyönä ohjelmistoja useaan eri tarpeeseen.
Sovellusaloja oli: ISO9000 laatujärjestelmät, Lastenklinikan potilastyön laatuseurantaa, asiakastyöskentelyn asiakasrekisterit ja sittemmin CRM ohjelmat.
Vuodesta 2000 on keskitytty asiakastyöskentelyn työkaluihin, tietokantoihin ja palveluihin. SaaS ja Internet on koko ajan ollut Melba CRM (aikasemmin MelbaFresh) ohjelmistomme alusta ja toimintaperjaatteena. Tämänpäivän pilviajattelu on siten ollut luonteva tapa edetä uusien ohjelmistojen ja palvelujen tuotekehityksessä.