• Sinun CRM
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu ->
      • FAQ – asiakaskuuntelu
    • Liidinhankinta
    • MelbAi
  • Asiakaspalvelu
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
    • Tietosuojaseloste
  • Yritys
  • MD Blogi
  • en_GB
Melba Digital Oy > Palvelut > Liidinhankinta
Ota yhteyttä
Melba Digital Oy > Palvelut > Liidinhankinta
Ota yhteyttä
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
    • MelbAi
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
  • en_GB
  • Teemme asiakashallinnan sinulle helpoksi
  • Sinun CRM:
    • Uusia asiakkaita
    • Tuotelähtöisyyttä
    • Asiakastieto keskittämistä
    • Analyyttista johtamista
  • Palvelut
    • Melba CRM
    • Pankki
    • Asiakaskuuntelu®
    • Liidinhankinta
    • MelbAi
  • Asiakaspalvelu:
    • Kalenteri Jukka
    • IT2022 – Melba Digital
  • Yritys:
  • MD Blogi:
  • Tilaa
  • Tietosuojaseloste
Melba Digital Oy > Palvelut > Liidinhankinta
Ota yhteyttä

Liidien hankinta ruokkii kasvua

Liidien hankinta on hyvä tapa ruokkia kannattavaa kasvua. Palkitse myyntihenkilöstö hyvillä liideillä ja pidä heidät kiireisinä. Kun palkkaat uusia myyjiä, liidit auttavat heidät nopeammin tuloksellisiksi. Hyvillä liideillä on myös selkeä kyky motivoida ja innostaa konkareita.

Meidän mottomme - "yhtään liidiä ei hukata" - tarkoittaa sitä, että me varmistamme liidien hyvän hoidon

Melba Digitalin liidikonsepti on pitkälle hiottu, joten järjestämme sinulle mieluusti työnäytteen.

Uusasiakashankinta kuin betonimylly

Jukan kalenteriin

394 liidiä | 15 kauppaa | 97 neuvottelua


Mateko Oy on yksi asiakkaistamme, jossa liidien merkitys myyjien menestyksessä on oivallettu. JCB:n kaivukoneille ja pyöräkuormaajille löydetään koko ajan uusia ostajia ja vuokraajia.

Saavutetut tulokset on hyvä esimerkki molemminpuolisesta onnistumisesta - Melba Digitalin liidien hankinnan osaamisesta ja Matekon myyjien aktiivisesta tavasta hoitaa liidit loppuun saakka.


lue lisää Matekon casesta...

Pankki

Asiakaks Pankki on konseptimme kovinta ydintä.
Sellaista et muualta saa.
Täydennämme ja ylläpidämme asiakastietoja tarpeidenne mukaisesti. Sen lisäksi päivitämme Suomen Asiakastiedon tietokannasta tietoja kuukausittain.
Tulosten valossa tavoitamme sähköpostilla n. 96 % päättäjistä.

Oma liidi-assistentti

Sinulla ei ole ikinä ollut omaa liidi-assistenttia joka auttaa ja huolehtii sinusta.
Hän kartoittaa yritysten tarpeet, etsii liidejä ja lähettää ne myyjille tuoreeltaan.
Liidi-Assistentti vastaa tärkeimmästä osasta konseptiamme. Yhtään liidiä ei hukata, sillä hän hoivaa niitä kuin kukkaa kämmenellä.
Muuten, ei hän anna sinunkaan unohtaa hyvää liidiä.

 

Järjestetään työnäyte

Me panostamme pitkäaikaiseen yhteistyöhön, joten aloitetaan se heti aidolla työnäytteellä.
Me etsimme teille kahden tunnin ajan liidejä yhteisesti sovitusta kohderyhmästä.
Pääset siis tutustumaan käytännössä siihen, miten palvelumme toimi.
Pidetään peukkuja, että löydämme ainakin yhden liidin ensitapamisen aikana. Kerran löysimme viisi!

Markkinointiviestintä

Sähköpostimarkkinointi on olennainen osa konseptiamme.
Sitä voidaan mitata luotettavasti ja sillä saadaan aikaan tuloksia.

Onnistumme erittäin hyvin globaaleilla mittareilla mitattuna.
Eikä vähiten siksi, että sisältö suunnitellaan kohderyhmän mukaiseksi - suoraviivaisesti ja tehokkaasti.

Tiedonhallintaa ja analyyseja

Melba CRM on konseptimme keskiössä. Liidien hankinta, niiden jakelu myyjille ja tulosten analysointi on Melba CRM:n heiniä.
Teille se ei tuo käyttämisen velvoitetta, mutta tiedonhallinnan ja analysoinnin kautta se luo turvallisuutta ja ennen kaikkea läpinäkyvyyttä.
Melba CRM voi hyvin istahtaa teidänkin crm-ohjelmistoksi!

Case

 

Aktiivinen asiakaspalvelu johti yllättäviin tuloksiin

Syntyi kovia ja yllättäviä tuloksia kun panostimme tuleviin rakentajiin heti alkumetreillä. Case Jämerä Kivitalot on kiinnostava esimerkki millaista on tuloksekas yhteistyö.

lue lisää täältä...

Melba Digital logo

Tietosuojaseloste
© Melba Digital Oy  2024
Lähetä viesti

Yritys:
Alkusivu

Meistä
Blogi

Tuottet:
Ohjelmistot
Palvelut

Asiakastuki:
Yhteystiedot
Lähetä viesti meille

Verkossa:
LinkedIn
Facebook

© Melba Digital Oy  2024

Helsinki, Finland

Ota yhteyttä

Yritys

Alkusivu

Meistä

Blogi

Palvelut

Melba CRM

Pankki

Asiakaskuuntelu

Liidinhankinta

Asiakastuki

Yhteystiedot

Arvostele meitä

Lähetä viesti meille

Tietosuojaseloste

Melba AiChatbot (beta)

Verkossa

Youtube

LinkedIn

Facebook

ite wiki